tirsdag 22. februar 2011

Uffa meg, så sulten jeg er for tiden










Hei!




Huff nå begynner det å vokse bra nede i magen min kjenner jeg. Ikke alt er like enkelt å gjøre lenger. Jeg er nok litt mer selskapssyk enn vanlig og krever vel gjerne litt mye oppmerksomhet om dagen, for jeg er nok litt spent på hva som er i ferd med å skje med kroppen min, og hvor mange slike små som ligger inni der, vel de er velkomne de som måtte komme, det blir en spennende tid fremover.




Hilsen FrøyaJ




Ja da venter frøya sitt første valpe kull, ilag med vår andre gordon setter Odin. Frøya vokser og vokser for hver dag. Hun leter etter mat hele tiden, så her må vi passe på hva vi legger igjen på kjøkken-benken. Skal vi gi katten mat er hun der på et blunk og katten stakkars er drit lei av å ikke få ha maten sin i fred. Ellers er det lite hun gidder for tiden, en liten luftetur morra og kveld er vel det hele..




Odin derimot er full av energi, var en liten tur i fjellet igår for å se om vi fant noen ryper i snøen. Odin fikk stand og stod til jeg gav klarsignal til reising. Flott fuglearbeid i 2,0 m snø. Har tenkt og melde Odin på sin første jaktprøve no i mars på ørskog fjellet og i april på grotli. Så vi har begynt og trene litt på 25 min slipptid og så innkalling. Deretter pause på 20 min. Så nytt slipp. Litt uvant for Odin det, han som er vant til å få jakte i 2-3 timer i strekk. Legger inn bilde fra fjellet igår der Odin står i stand.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar